FlexPod سیسکو – راهکار FlexPod محصول مشترک ارائه شده توسط شرکت سیسکو و NetApp می باشد. این راهکار متشکل از زیرساخت های مجازی آماده به کار می باشد که از مجموعه راهکارهای مجازی سازی ارائه شده توسط شرکت VmWare و همچنین سیستم عامل های Microsoft و Red Hat نیز پشتیبانی می نماید.

ّراه اندازی FlexPod

 اجزاء اصلی FlexPod سیسکو به شرح زیر می باشد:

  • در بخش پردازش از سرورهای UCS شرکت سیسکو استفاده شده است.
  • در بخش Switching از سوئیچ های Nexus سیسکو مبتنی بر ارتباطات 10G استفاده شده است.
  • در بخش ذخیره سازی از تجهیزات Storage شرکت NetApp استفاده شده است.

در FlexPod سیسکو با استفاده از قابلیت Service Profile پیاده سازی و اعمال تعییرات بر روی سرورها در کوتاهترین زمان ممکن صورت می گیرد. بدین ترتیب راهکار FlexPod سیسکو با ایجاد سطح بالایی از یکپارچگی، سهولت بیشتری را در پیاده سازی و نگهداری مراکز داده به همراه خواهد داشت.

خرید flexpod

کاهش هزینه های عملیاتی مرکز داده، انعطاف پذیری بالای راهکار ارائه شده، افزایش سرعت در پیاده سازی سرویس های مورد نیاز و مدیریت پذیری بالا، از مهمترین نقاط قوت راهکار FlexPod می باشند. 

– بازخورد یکی از مشتریان در استفاده از راهکار FlexPod سیسکو:  

“در گذشته، ما حداقل شش ساعت برای پیاده سازی یک کد بر روی Web Server های خود نیاز داشتیم، ما فقط قادر به ایجاد تغییرات یک بار در روز بودیم. امروزه، ما با استفاده از پروفایل های سرویس Cisco UCS، Neton Rapid Cloning به روز رسانی 60 عدد سرور مجازی را در کمتر از 30 دقیقه انجام می دهیم. و تمام این فعالیت ها به صورت خودکار انجام می شود. ما یک فرایند پیچیده و پراشتباه را با استفاده از تنها یک دکمه جایگزین کردیم. راهکار FlexPod سیسکو 92٪ سریع تر از راهکارهای قبلی می باشد.” 

همچنین تجارب متعدد موفقی در راستای پیاده سازی راهکارهای VDI ، سرویس های تحت Cloud ، پیاده سازی SAP ، پیاده سازی راهکارهای شرکت Oracle و Microsoft و … بر روی زیرساخت Cisco FlexPod موجود می باشد.

فروش flexpod

 

لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص راهکار FlexPod سیسکو با واحد فنی/بازرگانی شرکت تماس حاصل فرمایید